Miután a termékeket a kosaradba gyűjtötted, és úgy döntesz, hogy megrendeled őket, a pénztár folyamat során választhatsz a felkínált fizetési és szállítási módok közül.
Az elérhető szállítási módokat és árakat a KOSARAM oldalon ellenőrizheted rendelés előtt.
A megrendelt termékeket boltunkban személyesen is átveheted, miután visszaigazoltuk rendelésedet. Az átvétel legkorábbi időpontjáról emailben vagy telefonon értesítünk, mert előfordulhat, hogy nincs egyből boltunkban a rendelt árucikkekből.
Rendeléskor kérhetsz házhozszállítást is, melynek költsége 1500 Ft. A költségeket a KOSARAM oldalon is ellenőrizheted miután a kosárba gyűjtötted a rendelni kívánt termékeket.
A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-18 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodsz otthon, szállítási címként célszerű (ha van rá lehetőség) munkahelyi címet megadni.
Kérjük, a csomagot kézbesítéskor a futár előtt nézd át, és esetlegesen a termékeken észlelelt sérülés esetén kérd jegyzőkönyv felvételét, és ne vedd át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!
Szállításhoz a GLS futárszolgálat szolgáltatásait vesszük igénybe.
Név: GLS Hungary Kft
Kapcsolat: https://gls-group.eu/HU/hu/home
Rendelésed végösszegét fizetheted készpénzben boltunkban (személyes átvétel) vagy házhozszállításkor a futárnak.
Átutalásos fizetés esetén a rendelésed egyeztetése után egy proforma számlát küldünk. Az átutalást csak az után indítsd el, hogy egyeztettünk a termékek elérhetőségéről, és kézhez kaptad (vagy emailben elküldtük) a proforma számlát. A termékek szállítását csak akkor kezdjük meg, ha a teljes végösszeget számlánkon jóvá írták. Kérjük, hogy a közlemény rovatban tüntesd fel a visszaigazolásban kapott rendelési azonosító számot.
Webáruházunk használatával és vásárlással kapcsolatban Üzletszabályzatunkban olvashatsz részletesebben.